poniedziałek, 26 grudnia 2016

Muzyczne podsumowanie roku 2016

Źródło: weheartit.com
Rok 2016 minął mi bardzo szybko. Gdy dostałam wiadomość od Spotify z podsumowaniem roku, byłam bardzo zdziwiona, że już nadszedł ten czas.
Ten rok, pod względem muzycznym, był bardzo zróżnicowany. Słuchałam chyba każdego istniejącego gatunku, setek artystów i jeszcze więcej piosenek. 
Oglądałam wiele rozdań nagród, ogromną ilość teledysków, wspominałam zapomnianych przeze mnie artystów, a przede wszystkim cieszyłam się muzyką i osiągnięciami moich ulubieńców. 
I jeszcze jedna ważna dla mnie rzecz. Byłam na koncercie The Vamps!!!
W oparciu o podsumowanie ze Spotify, podzielę się z wami moim rokiem.



W roku 2016:
-spędziłam 9 573 minuty (nie licząc YouTube'a, radia, programów muzycznych w TV i własnych playlist na telefonie) słuchając muzyki
-przesłuchałam 665 wykonawców (możliwe, że było ich więcej)
-w moich głośnikach rozbrzmiewało 984 utwory (tego było o wiele więcej)

Moje TOP 3 utworów:
-Shawn Mendes - Treat You Better
-Andy Black - We Don't Have to Dance
-Shawn Mendes - Stitches

Źródło: tumblr.com
Najlepsi wykonawcy to:
-All Time Low (nie mogło być inaczej 😃)
-The Vamps
-Coldplay
-Shawn Mendes
-The Wombats

Ulubione gatunki:
-Pop punk
-Pop emo
-Pop
-Post-Teen Pop
-Alternative/Indie

Oczywiście to tylko podsumowanie w oparciu o statystyki. 
W rzeczywistości nie zabrakło również muzyki Jamesa Bay'a, Catfish and the Bottlemen, Fall Out Boy, Hailee Steinfeld czy Circa Waves.

Źródło: własne zdjęcie
W 2016 roku spełniłam jedno ze swoich marzeń. Byłam na koncercie The Vamps. Stałam w czwartym rzędzie dokładnie naprzeciwko sceny. Miałam idealny widok na chłopaków. Za każdym razem, gdy słyszę jakąś ich piosenkę, wspominam koncert i nie mogę uwierzyć, że słyszałam ich na żywo. To najwspanialsza rzecz, jaka przytrafiła mi się w tym roku.

Może to nie jest najdłuższe podsumowanie, ale właśnie tak wyglądał mój rok. Na pewno wiele z was może pochwalić się większymi liczbami, ale nie o to chodzi, prawda?
Najważniejsze są najlepsze wspomnienia związane z utworami i bycie zadowolonym z tego, że spędziliśmy rok w towarzystwie naszych ulubieńców. 


Jeśli ktoś chciałby posłuchać piosenek, których najczęściej słuchałam, to zostawiam link do playlisty :) (klik)

Zapraszam na mojego instagrama :)

Źródło: tumblr.com
Źródło: tumblr.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz